فروش لنت ترمز در تفرش

لنت ترمز تفرش

برای خرید مناسب ترین لنت ترمز در تفرش می توانید به فرالنت اعتماد کنید. کم کیفیت بودن لنت ترمزها و یا عملکرد نادرست آنها میتواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشید. اما به سادگی میتوان با خرید یک لنت ترمز عالی و با کیفیت تجربه رانندگی ایمن و مطمئن را تضمین کرد. پس، اگر فکر میکنید خرید لنت ترمز و یا برند و نوع آن اهمیت چندان زیادی ندارد باید بگوییم که سخت در اشتباهید. ممکن است فکر کنید فروشنده هایی که به آنها مراجعه میکنید همیشه به امنیت شما اهمیت میدهند و قطعه ی ایمن و با کیفیتی را به شما ارائه میدهند، اما بدیهی است که نمی‌توان همیشه مطمئن بود که فروشندگان بهترین و مناسب ترین لنت ترمز برای خودروی شما را به شما پیشنهاد میدهند. خوشبختانه، لنت ترمزها آن قدرها هم پیچیده نیستند و شما میتوانید خودتان هم به سادگی اطلاعات جامع و کاملی در این باره به دست آورید. اگرچه تولیدکنندگان و برندهای متفاوتی از لنت ترمز در بازار وجود دارد و ترکیب‌های مختلفی از آنها برای اهداف مختلفی استفاده میشود، ولی شما با داشتن اطلاعات اولیه و آگاهی های خیلی کم هم میتوانید نیاز خودروی خود را بشناسید و بهترین و مناسب ترین لنت ترمز را برای خودروی خود انتخاب کنید.

بهترین لنت ترمز

در حالت بسیار خوش بینانه، اغلب کارشناسان عمر مفید لنت ترمز را حدود 25 تا 70 کیلومتر می‌دانند، اما به طور معمول بسیاری از افراد لنت ترمز خودروی خود را بعد از حدود 40 هزار کیلومتر تعویض می‌کنند. با این حال، عادات رانندگی، نوع خودرو و نوع استفاده ی شما از خودرو و محیط و آب و هوا، همگی از جمله عوامل تاثیرگذار بر عمر لنت ترمزها هستند. لنت ترمزهای نیمه فلزی معمولاً حاوی 30 تا 60 درصد فلز است و اجزای آلی یا معدنی دیگری نیز به آن افزوده شده است. این نوع لنت ترمز در مواقعی که نیاز به ترمز شدید دارید به خوبی عمل می کند و در هر شرایط آب و هوایی کار می کند. این لنت ترمزها عمر طولانی نیز دارند. با این حال، روتورها را سریعتر فرسوده می کنند، پرسر و صداتر هستند و گرد و غبار بیشتری در هنگام ترمزگیری ایجاد می کنند. در بازار ایران لنت ترمز های متنوع و گوناگونی وجود دارد که دارای برندها، شکل ها و انواع گوناگونی هستند. در اادامه به معرفی چند تا از بهترین لنت ترمزهای موجود در بازار اشاره میکنیم.

لنت ترمز فریکسا

لنت ترمز فریکسا ساخت کشور کره جنوبی یکی از باکیفیت ترین و معتبرترین لنت ترمزهای کره ای موجود در بازار ایران است. برند لنت ترمز فریکسا، محصولی از شرکت هانکوک کره است. لنت ترمز فریکسا با دارا بودن گواهینامه های QS9000 و ISO9001 و ISO14001 برای سیستم مدیریت محیط زیست ایمنی را برای شما و سرنشینانتان به ارمغان خواهند آورد. محصولات این برند با کیفیت استاندارد و قابل قبولی در بازار لوازم یدکی خودروی ایران وجود دارد. این لنت با استفاه فناوری کولار توانسته میزان خط ترمز و کشش خودرو را در هنگام ترمزگیری ها کم کرده و به خنک تر ماندن سطح لنت در ترمزگیری های متوالی و ترافیک های سنگین کمک کند. این محصول کاملاً با استاندردهای تولیدی روز صنعت خودرو در دنیا مطابقت داشته و به خوبی در ترمزگیری ایمن به شما کمک خواهد کرد.

لنت ترمز فریکسا
لنت ترمز فریکسا

استحکام و ماندگاری زیاد از اصلی ترین ویژگی این لنت ترمز ها است به گونه‌ای که می تواند تا چندین ماه یا حتی سال به آسانی دوام بیاورد و خیال شما را از بابت کارکرد مناسب راحت کند. علاوه بر این با اطمینان به شما میگوییم که در تولید این محصولات از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده و شما می توانید با خیالی راحت و آسوده آنها را تهیه و بر روی انواع خودروهای خود نصب کنید. لنت ترمزهای فریکسا می توانند فشار زیاد یا دمای فراوان را نیز بدون هیچ گونه افت کیفیتی، به آسانی تحمل کنند.

لنت ترمز پارس

مجتمع کارخانجات تولیدی صنعتی لنت پارس، بعنوان بزرگترین کارخانه تولید لنت ترمز در خاورمیانه شناخته میشود. این مجموعه، با بیش از ۳۵ سال تجربه در ساخت لنت یکی دیگر از لنت های قدیمی و محبوب ایرانی می باشد. لنت ترمز پارس جز برندهای برتر لنت ترمز در ایران است که قطعا نام این برند به هنگام خرید لنت ترمز به گوش شماهم خورده است به خصوص پارس آبی و سبز.

از ویژگیهای مهم لنت ترمز پارس که در هنگام خرید هر لنت ترمزی باید به آنها توجه کنید میتوان به استفاده از فرمولاسیون و تکنولوژی پیشرفته، ترمزگیری سریع و به موقع متناسب با شتاب خودرو و وضعیت جاده، عمر مفیدطولانی، سازگار با محیط زیست، عدم خوردگی دیسک چرخ، مقاوم دردشوارترین شرایط اقلیمی و آب و هوایی و …. اشاره کرد.

لنت ترمز پارس یکی از معروف ترین و بزرگترین برندهای ایرانی تولید کننده لنت است که امروزه در بسیاری از خودروها مورد استفاده قرار می گیرد. لنت پارس برای خودروهای سواری، موتور سیلکت، کامیون و حتی قطار استفاده می شود. از ویژگی های بارز این برند می توانیم به عدم خوردگی دیسک چرخ، ترمز گیری سریع و به موقع و سازگار بودن با محیط زیست اشاره کنیم. این شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، لنت هایی با کیفیت بالا را تولید می کند که می توانید این برند را برای خرید لنت در نظر بگیرید. لنت پارس با تولید انواع لنت های ترمز سعی بر این دارد که لنت ترمز مناسب بسیاری از خودروها را پوشش دهد که همین موضوع باعث شده این برند یکی از پرفروش ترین های بازار باشد.

لنت ترمز ایسر (ASER)

لنت ترمز ایسر براساس استانداردهای مصوب دارای ویژگیهای خاصی است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول عمر موثر آن‌ها يکنواخت است و فاقد عيوبی همانند ترک خوردگی، کنده‌شدگی‌، ناهمواری، بادکردگی، پوسته‌شدگی، غيريکنواختی و ساير عيوبی هستند که در طول عمر و کيفيت عملکرد لنت ترمز تاثير گذارند.
  • فرایند و کیفیت تولید لنت ها به گونه‌ای است که حداقل يکسال پس از تاريخ ساخت از عهده آزمايشات استاندارد بر می آیند.
  • لنت ترمز پرچی دارای مقاومت مکانيکی کافي است تا در هنگام سوراخ کردن و پرچ کردن آن روی کفشک ترک بر ندارد و نلغزد.
  •  لنت‌های ترمز چسپی، چسپندگی لنت و کفشک دارای استحکام کافی است و روی کفشک ترک برنداشته و نمی لغزد.
  • سطح خارجی لنت های فلزی با رنگ کاری در مقابل زنگ‌زدگی محافظت شده است.
فروش لنت ترمز در تفرش
لنت ترمز ایسر

لنتهای ترمز ایسر در برگیرنده کلیه خودروهای موجود در ایران است و این محصولات تحت نظارت استانداردهای ملی ایران می باشند. همچنین کارخانه لنت ترمز ایسر صادرات لنت ترمز به چند کشور همسایه دارد و تامین کننده خط تولید سایپا و ایران خودرو نیز می باشد. طی سال های اخیر بازارهای کشورهای همسایه استقبال قابل توجهی از صادرات این کارخانه نموده اند. این کارخانه سابقه درخشانی در بخش صادرات دارد و طبق آمار گمرک کشور، طی دو سال اخیر سهم بسزایی در زمینه ارزآوری به داخل کشور داشته است.

لنت ترمز مناسب خودروهای ایرانی

زمانی که شما از یک لنت ترمز با کیفیت و مناسب استفاده میکنید این شرایط را مهیا میسازید تا سیستم ترمز در دما و همچنین حرارت کمتری عملکرد مناسب از خود نشان داده در نتیجه از طول عمر بیشتری برخوردار باشد. همچنین از آنجایی که این لنت ترمز برای خودرو شما طراحی شده است به طور قطع صدای بسیار کمتری تولید میکند. از بهرتین لنت ترمزهایی که میتوانید برای خودروهای داخلی استفاده کنید میتوانیم به برندهایی همچون سیف لاین، ایسر، الیگ، ساتریک و الرو اشاره کنیم که همگی در ایران تولید و یا مونتاژ میشوند و برای خودروهای داخلی کارکرد بسیار مناسبی خواهند داشت. اگر در تفرش زندگی مکینید و به دنبال خرد کیت لنت ترمز هستید میتوانید به فرالنت اعتماد کنید.

لنت ترمز مناسب خودروهای خارجی

شرایط اقلیمی و آب و هوایی که در آن حضور دارید، نوع لنت ترمزی که انتخاب می کنید و نوع خودرویی که میخواهید برای آن لنت ترمز خریداری کنید (ماشین مسابقه، موتورسیکلت یا خودرو شهری) بزرگ ترین عوامل تعیین کننده در قیمت یک لنت ترمز هستند. اما این به خودتان بستگی دارد که بتوانید بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود انتخاب کنید. گاهی میتوان با پرداخت هزینه کمتر و خرید یک لنت ایرانی برای خودرویی مانند پراید که فقط در سطح شهر تردد میکند، بهترین خرید را تجربه کرد؛ ولی اگر شما صاحب خودرویی از برندهای بنز و بی ام و هستی احتمالا باید خودتان این موضوع را مدنظر داشته باشید که باید با پرداخت هزینه های بیشتر لنت ترمزی خارجی یا حتی ایرانی اما بسیار با کیفیت تهیه کنید تا در نهایت هم سلامت و سرنشینانتان تامین شود و هم به خودرویتان کمترین آسیب وارد گردد.

در نهایت عزیزان و همراهان، تیم فرالنت می‌تواند با تجربه طولانی و زیاد خود در حوزه ی فروش لنت‌های ترمز به شما کمک کند تا بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود انتخاب کنید. اگر ساکن شهر تفرش هستید و تمایل دارید که بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود خریداری کنید می‌توانید هم اکنون با سفارش آنلاین در سایت ما و از قسمت فروشگاه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال کنیم.

 

نظر (2)

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *