فروش لنت ترمز در کمیجان

لنت ترمز کمیجان

اگر میخواهید لنت ترمز مناسبی برای خودروی خود بیابید و در شهرستان کمیجان زندگی میکنید میتوانید با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید. سیستم ترمز خودروهای سواری، کامیون ها و موتورسیکلت ها از بخش های مجزایی تشکیل شده‌ است که عکس‌العمل راننده را به یک نیروی فیزیکی تبدیل و خودرو را متوقف می‌کند. یکی از بخش های سیستم ترمز، لنت است. لنت یکی از بخش های مهم سیستم ترمز است چون قسمتی است که با روتور (یا دیسک خودرو ) تماس پیدا می‌کند و ضمن ایجاد اصطکاک به آن فشار وارد می‌کند. روتور همان صفحه تخت و براقی است که می‌توانید پشت چرخ بعضی خودروها بینید. فشار و اصطکاکی که به روتور وارد می‌شود، همان چیزی است که حرکت چرخ را کند کرده و در نهایت هم، آن را از حرکت باز می‌دارد. وقتی چرخ ها نچرخند، خودرو هم متوقف می‌شود. از آن جایی که نقش لنت ها در سیستم ترمز بسیار ساده است، گاهی اوقات نادیده گرفته می‎شوند، اما باد بدانید هر بار که سرعت کم می‌کنید یا می‌ایستید، به دلیل این که وزن زیادی روی چرخ هاست و با سرعت زیادی هم می‌چرخند، فشار بسیار زیادی به لنت ها وارد می‌شود.

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از بهترین برندهای لنت ترمز بپردازیم که در بازار ایران جایگاه ویژه ای دارند و در طول سالیان توانسته اند اعتماد و اعتبار خوبی در این بازار به دست آورند. لازم به ذکر است که شما میتوانید همه ی این برندهای معروف را در سایت ما نیز جستجو و خرید کنید.

لنت ترمز ام بی کره (MB KOREA)

لنت ترمز ام بی کره  (MB KOREA) ساخت کره مناسب برای انواع بسیاری از خودروها و از بهترین انواع برندهای تولید کننده لنت ترمز است. به دلیل با کیفیت بودن و کارایی خوب محصولات این شرکت تولید کننده لنت کره ای دارای ضمانت ECE R90 می‌باشند که در قاره اروپا دارای اعتبار است و نشان دهنده این موضوع است که تولیدات لنت ترمز های MB KOREA  دارای کیفیتی مشابه یا حتی بیشتر از لنت ترمزهای استفاده شده توسط خودروسازان مطرح جهان است.

از ویژگی های محصولات این شرکت می توان به: عمر بالا و قیمت مناسب، عملکرد بسیار عالی در دماهای متفاوت، بی صدا بودن در هنگام ترمزگیری، تولید براده ی کمتر و آلودگی پایین تر در چرخ‌های خودرو.

لنت ترمز MB KOREA یا ام بی کره
لنت ترمز ام بی کره

در این لنت خسارت به دیسک به دلیل استفاده کمتر از آلیاژ آهن در تولید لنت ترمز به شدت کاهش یافته است و همین امر موجب افزایش طول عمر دیسک به علت کاهش آسیب به این قطعه میشود. این لنت ترمز به علت عدم استفاده از آزبست در آن که ماده ای سرطان زا است سازگار با محیط زیست است و مواد اولیه سازنده ی لنت های MB KOREA عاری از هرگونه فلزات سنگین از جمله جیوه، کادمیم سرب، کرم و سایر مواد مضر بوده وعملکرد آنها در آب و هوای متفاوت و تحت شرایط متفاوت رانندگی دارای ضریب اصطکاک همواره ثابت می‌باشد. همچنین به کارگیری فناوریهای مدرن و استفاده از فناوری Schoring treatment به منظور سریعتر کردن فرایند ترمزگیری و پیشگیری از ضعیف شدن عملکرد لنت ترمزها از ویژگی های لنت های MB KOREA می باشد.

لنت ترمز الیکسام

لنت ترمز الیکسام مناسب برای خودرو های داخلی و خارجی دارای کیفتی همانند لنتهای بین المللی دارای استاندارد های داخلی و نیز دارای شماره ثبت استاندارد وگذراندن تمامی مراحل ازمایش تولید شده با رزینهای مرغوب و نیز دارای شیار جهت گیرایی بهتر و داغ نشدن درونی لنت ترمز است که در هنگام ترمز گیری بسیار موثر عمل میکند. این لنت ترمز دارای پخ هایی جهت جلو گیری از سوت کشیدن هنگام ترمز گیری است. نکته قابل توجه لنت ترمز الیکسام این است که با توجه به ساختار دیسک ترمز به گونه ای طراحی شده که نرمی لازم و کافی را دارد و به هیچ وجه دراثر ترمز گیری های متعدد لنت شیشه نمیشود. اگر ساکن شهر کمیجان هستید و قصد تعویض لنت خودروی خود را دارید، میتوانید هم اکنون با سفارش از فرالنت لنت ترمز مناسب خودروی خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

در الیکسام، ﻋﻤﻮﻣﺎً ﺑﺮاى ﺧﻮدروﻫﺎﯾﻰ ﺑﺎ ﺣﺠﻢ ﺑﺎﻻﺗﺮ از 2000 سی سی از لنتهای کم فلز (low metallic) اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻰ ﺷﻮد؛ عمر این ﻟﻨﺖ های ﮐﻢ ﻓﻠﺰ از ﻟﻨﺖ ﻫﺎى ارﮔﺎﻧﯿﮏ ﺑﯿﺸﺘﺮ اﺳﺖ و در ﺳﺎﺧﺖ اﯾﻦ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ از ﻓﻠﺰات ﻧﺮم اﺳﺘﻔﺎده میگردد ﺗﺎ از ﺻﺪا ﺟﻠﻮﮔﯿﺮى و ﻗﺪرت ﺗﺮﻣﺰ ﮔﯿﺮى ﻣﻨﺎﺳﺒﻰ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

ماموریت اصلی شرکت الیکسام به عنوان یکی از تولیدکنندگان و تأمین کنندگان قطعات خودرو، تأمین آرامش مشتریان با استفاده از ایجاد امنیت در هنگام استفاده از وسیله نقلیه است. پایبندی به تضمین کیفیت و رشد مداوم کیفی و کمی، فلسفه بنیادین این شرکت بوده و همواره در تلاش است با ارائه بهترین خدمات تخصصی جایگاه والای مشتریان خود را حفظ نماید. از طرف دیگر به دلیل آنکه تمرکز شرکت الیکسام بر سیستم تعلیق و ترمز انواع خودرو های سبک و سنگین است، تلاش کرده تا متناسب با نیاز مصرف کنندگان خود، کیفیتی مطلوب را در دسترس همگان قرار داده و با توجه به آنکه کیفیت محصولات این شرکت رابطه مستقیم و مؤثر با ایمنی سرنشینان دارد، هرگز فعالیت های تجاری را مقدم بر کیفیت محصولات ندانسته و همواره در هر سطحی خود را متعهد به حفظ کیفیت و امنیت مشتریان می داند و این فلسفه بنیادین و غیرقابل تغییر الیکسام است.

لنت ترمز ساتریک

شرکت ساتریک بالغ بر ۳۰ سال است که در صنعت خودرو کشور مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت در شهرهای اصفهان و تهران در ۴ شعبه با تولیدات مختلف همیشه سعی دارد تا با پیشرفتهای روز جهانی همگام و پیشگام در بروز رسانی در این عرصه بوده است. استفاده از تجهیزات روز دنیا در زمینه تولید و اندازه گیری و کنترل از افتخارات این شرکت می باشد. این شرکت که با گروه خودرو سازی سایپا و ایران خودروبه صورت مستقیم و بی واسطه در ارتباط می باشد و در زمینه تولید انواع اکسل خودرو و قطعات بدنه و داشبورد و سیستم ترمز جلو و عقب تولیدات خود را مستقیما به خطوط تولید آنها ارسال می نماید.

فروش لنت ترمز در کمیجان
لنت ترمز ساتریک

شرکت ساتریک تولید کننده انواع مجموعه سیستم ترمز, چرخ عقب و جلو و همچنین کالیپر ترمز و انواع لنت های ترمز عقب و جلو خودرو های داخلی و خارجی با تکیه بر دانش خودرو سازان بزرگ آلمان و کره جنوبی با داشتن چندین آزمایشگاه مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا است و در تلاش است تا با بهترین کیفیت قطعات خودرو سازان ایران خودرو و سایپا و همچنین نیاز بازار و خدمات پس از فروش را تامین نماید. این شرکت جهت تولید لنت ترمز خود با بهره گیری از دانش آلمان و کره و همچنین مواد اولیه تهیه شده از این دو کشور سعی دارد تا بهترین کیفیت لنت را به بازار عرضه نماید.

گاهی یک متر طول خط ترمز کوتاهتر، فاصله بین مرگ و زندگی شما است. پس با انتخاب پارس لنت و ترمزگیری سریع و فوق العاده محصولات این کشور، احتمال وقوع حوادث را برای خود و سرنشینانتان به حداقل برسانید. تیم فرالنت می‌تواند با تجربه طولانی و زیاد خود در حوزه ی فروش لنت‌های ترمز به شما کمک کند تا بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود انتخاب کنید. اگر ساکن شهر کمیجان هستید و تمایل دارید که بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود خریداری کنید می‌توانید هم اکنون با سفارش آنلاین در سایت ما و از قسمت فروشگاه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال کنیم.

 

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *