فروش لنت ترمز در شازند

لنت ترمز شازند

لنت ترمز یک جزء ایمنی ضروری است، به همین دلیل باید مطمئن باشید که از بهترین لنت ترمز خودرو برای وسیله نقلیه خود استفاده می کنید. در حالی که احتمالا لنت‌های ترمز استاندارد برای خودروی شما کافی و مناسب هستند، اما باید توجه کرد که همه لنت‌های ترمز به مرور زمان فرسوده می‌شوند. وقتی زمان آن برسد که باید لنت ترمزتان را تعویض کنید، میتوانید با بهره گیری از اطلاعات و آگاهی های لازم در این حوزه اقدام کنید. ما هم مثل همیشه در این انتخاب در کنار شما هستیم تا در نهایت بتوانید بهترین و مناسب ترین لنت ترمز را برای خودرویتان انتخاب کنید. اگر ساکن شهر شازند هستید و قصد خرید لنت ترمزی با کیفیت را دارید کافی است هم اکنون با ما تماس بگیرید.

هنگام خرید بهترین لنت ترمز خودرو، باید چندین عامل را در نظر گرفت. شما باید تصمیم بگیرید که کدام نوع لنت ترمز برای نیازهای شما بهترین است و لنت ترمزی متناسب با خودروی خاص خود انتخاب کنید. از جمله مواردی که باید هنگام خرید لنت به آنها توچه شایانی داشته باشید میتوان به موارد زیر اشاره کرد. در ادامه تلاش کرده ایم تا بتوانیم تمام مواد و عوامل مهمی که شما به عنوان خریدار در هنگام خرید لنت باید به آنها توجه داشه باشید را مطرح کنیم.

استانداردهای یک لنت ترمز با کیفیت

برای انتخاب بهترین لنت های ترمز، میتانید علاوه بر مطالعه متن زیر با ما به طور مستقیم از طریق بخش تماس با ما نیز در ارتباط باشید تا با یک مشاوره رایگان و تخصصی به شما کمک کنیم لنت ترمز مناسبی برای خودرویتان انتخاب کنید. فرالنت با تجربه چندین ساله و تخصصی خود در حوزه ی فروش لنت ترمز میتواند لنت ترمزی متناسب با خودروی شما به شما پیشنهاد دهد که دارای همه استانداردهای جهانی و البته استانداردهای خاص مدنظر شما باشد. یقین بدانید که در این راستا، فرالنت توجه ویژه ای به بررسی کیفیت محصولات، ضمانت نامه ها، پشتیبانی خدمات مشتری، کیفیت ساخت، مواد و قابلیت اطمینان کلی محصولات از برندهای مختلف داشته و تمام اطلاعات خود در این زمینه را به طور رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

در ادامه به پنج مورد از رایج ترین علائم خرابی لنت ترمز ارائه شده که با مشاهده هر کدام از آنها باید اقدام به تعویض لنت ترمز خود کنید:

1. شنیدن صدای سوت و جیغ مانند هنگام ترمزگیری

اگر روی پدال ترمز پا می گذارید و صدای جیغ می شنوید، قطعاً می تواند به این معنی باشد که لنت ترمز شما خراب است. هنگامی که لنت ترمزها با افزایش سن فرسوده می شود، گرد و غبار زیادی در آنها ایجاد می شود. همانطور که گرد و غبار همچنان در لنت های ترمز جمع می شود، هر بار که از ترمز استفاده می کنید شروع به جیغ زدن می کنند و صداهای ناهنجار در آن تولید میشود که نشانه  آن است که زمان تعویض لنت ترمز شما فرا رسیده است.

وقتی شما توجهی به این صداها نکنید، لنت های ترمز آنقدر فرسوده می شوند که سنسور ترمز روتور با ترمز دیسکی در تماس قرار میگیرد. تا زمانی که صفحه پشتی لنت ترمز به روتور متصل شود، لنتها با هرترمز فرسوده و فرسوده تر میشوند. این موضوع نه تنها باعث ایجاد صداهای بیشتر هنگام پا گذاشتن روی ترمز میشود، بلکه میتواند به روتور شما هم آسیب وارد کرده و روی آن خراش بیاندازد.

2. چراغ هشدار ترمز

هنگامی که لنت ترمز خودرو معیوب شده باشد، یکی از ساده ترین علائم تشخیص آن، روشن شدن چراغ هشدار ترمز روی صفحه کیلومتر خودروی شما است. البته این امر همیشه به این معنی نیست که لنت های ترمز شما مقصر این خرابی هستند، اما به شما این پیام را می دهد که متوجه شوید مشکلی در سیستم ترمز شما وجود دارد که یکی از ئلایل آن میتواند تمم شدن عمر لنت ترمزتان باشد. در هر صورت، این موضوع باید دلیل کافی برای بردن وسیله نقلیه به مکانیک باشد و آنها باید تأیید کنند که به لنت ترمز جدید نیاز دارید یا خیر.

3. پدال ترمز اسفنجی

اگر روی پدال ترمز پا می گذارید و احساس میکنید پدال ترمز شما مانند اسفنج پایین میرود یا گاهی پیش می آید که می‌توانید ترمز را فشار دهید، اما احساس میکنید باید بیش از حد معمول به پدال ترمز فشار بیاورید تا همان قدرت ترمزگیری را داشته باشید، احتمالاً لنت ترمزها فرسوده شده اند.

این حالت نیز مانند حالت قبل میتواند دلایل دیگری غیر از فرسوده شدن لنت ترمز داشته باشد اما به هرحال نشان دهنده ی اشکال در سیستم ترمز خودرو است و معمولا ساده ترین قطعه ای که میتوان در این زمانها بررسی کرد همین لنت ترمز است.

4. ترمزهای کندتر

لنت های ترمزی که به شدت فرسوده شده اند، نمی توانند اصطکاک کافی روی روتورها اعمال کنند تا سرعت خودرو را به سرعت کاهش دهند. به عبارت دیگر، هر بار که روی پدال ترمز می گذارید، واکنش ترمز بسیار کند خواهد بود.

اگر بخواهید سریع ترمز کنید و به دلیل بد بودن لنت ترمز باید منتظر بمانید تا سیستم ترمز به عقب برود، این می تواند باعث تصادف های جدی شود. پس بهتر است هرچه سریعتر نسبت به تعویض لنت ترمزهای خودرو اقدام کنید.

5. ارتعاش و لرزش

وقتی پای خود را روی پدال ترمز می گذارید، احساس می کنید که در حال لرزش است یا زیر پای شما ارتعاش دارد؟ این ممکن است به دلیل بد بودن لنت ترمز یا بد بودن روتور ترمز باشد زیرا لرزش زمانی رخ می دهد که لنت ترمز با روتور تماس پیدا می کند. اگر یکی از آنها فرسوده یا آسیب دیده باشد، باعث ایجاد این احساس در پدال می شود. تیم فرالنت می‌تواند با تجربه طولانی و زیاد خود در حوزه ی فروش لنت‌های ترمز به شما کمک کند تا بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود انتخاب کنید.

افزایش طول عمر لنت ترمز

راه هایی برای ماندگاری بیشتر لنت ترمز وجود دارد که میتوانید با بهره گیری از آنها عمر لنت ترمزهای خودرو را تا حد امکان افزایش دهید:

  1. از ترافیک های پیش رویتان آگاه باشید و موقعیت‌های احتمالی ترمز را ازقبل پیش‌بینی کنید – به‌جای ترمزگیری های ناگهانی، ترمز را به طور پیوسته و تدریجی فشار دهید.
  2. اجتناب از رانندگی با سرعت بالا – ترمز ناگهانی لنت ترمز را تحت فشار اضافی قرار می دهد
  3. به آرامی شتاب بگیرید زیرا ترمزهای شدید و ناگهانی باعث افزایش سایش و شکستگی ها در لنت ترمزها می شود – رانندگی مسئولانه می تواند آسیب ها را کاهش دهد و به طول عمر بیشتر لنتها کمک کند.
  4. رانندگی سبک – همیشه نمی‌توانید از داشتن مسافر اجتناب کنید، اما می‌توانید هر چیزی را که برای یک سفر خاص لازم نیست از وسیله نقلیه تخلیه کنید.

 

فروش لنت ترمز در شازند

کلام آخر

اگر در شهر شازند زندگی میکنید و قصد خرید لنت ترمزی با کیفیت از برندهای مختلف ایرانی و خارجی را دارید میتوانید با مراجعه به فروشگاه فرالنت و سفارش آنلاین، خرید خود را انجام دهید و یا میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارشات تلفنی با شماره تلفن 09181930093 تماس بگیرید. از آنجا که ما به عنوان پخش کننده ی لنت ترمز از برندهای متنوع در استان مرکزی فعالیت میکنیم به شما این اطمینان را میدهیم که میتوانید با خیالی آسوده سفارشات جزئی و عمده خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را دریافت کنید. تیم فرالنت در استان مرکزی با در نظر گرفتن مزایای ویژه برای هم استانی های عزیز شرایط را به گونه ای که فراهم کرده که سفارشات شما در اولویت ارسال قرار گیرد پس اگر در شهر شازند زندگی میکنید و قصد خرید لنت ترمز دارید با فرالنت در ارتباط باشید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *