فروش لنت ترمز در محلات

لنت ترمز محلات

لنت ترمز یک جزء ایمنی ضروری است، به همین دلیل باید مطمئن باشید که از بهترین لنت ترمز خودرو برای وسیله نقلیه خود استفاده می کنید. در حالی که احتمالا لنت‌ های ترمز استاندارد برای خودروی شما کافی و مناسب هستند، اما باید توجه کرد که همه لنت‌های ترمز به مرور زمان فرسوده می‌شوند. وقتی زمان آن برسد که باید لنت ترمزتان را تعویض کنید، میتوانید با بهره گیری از اطلاعات و آگاهی های لازم در این حوزه اقدام کنید. ما هم مثل همیشه در این انتخاب در کنار شما هستیم تا در نهایت بتوانید بهترین و مناسب ترین لنت ترمز را برای خودرویتان انتخاب کنید. اگر ساکن شهر محلات هستید و قصد خرید لنت ترمزی با کیفیت را دارید کافی است هم اکنون با فرالنت تماس بگیرید.

هنگام خرید بهترین لنت ترمز خودرو، باید چندین فاکتور را در نظر گرفت. شما باید تصمیم بگیرید که کدام نوع لنت ترمز برای نیازهای شما بهترین است و لنت ترمزی متناسب با خودروی خاص خود انتخاب کنید. از جمله این موارد میتوان به نوع وسیله نقلیه، نوع لنت ترمز، لنت ترمز جلو یا عقب، مواد استفاده شده در لنت ها و موارد بسیاری دیگر اشاره کرد. در ادامه سعی میکنیم با توضیح مختصری درباره ی هر کدام از این موارد به شما کمک کنیم بتوانید بهترین لنت ترمز را متناسب با خودروی خود انتخاب کنید. هنگامی که برند و نوع لنت ترمز خود را برگزیدید تنها با چند کلیک ساده و گشتی کوچک در فروشگاه فرالنت میتوانید به صورت آنلاین لنت ترمز خود را سفارش دهید تا ما در کمترین زمان ممکن آن را به دست شما برسانیم.

وسیله نقلیه

لنت های ترمزی که خریداری می کنید باید با توجه به برند، مدل و سال خودروی شما طراحی شده باشند. می‌توانید با آشنایی کلی با لنت ترمز بهترین محصول را برای خودرویتان برگزینید. شرایط اقلیمی و آب و هوایی که در آن حضور دارید، نوع لنت ترمزی که انتخاب می کنید و نوع خودرویی که میخواهید برای آن لنت ترمز خریداری کنید (ماشین مسابقه، موتورسیکلت یا خودرو شهری) بزرگ ترین عوامل تعیین کننده در قیمت یک لنت ترمز هستند.

نوع لنت ترمز

دو نوع لنت ترمز خودرو وجود دارد: کاسه ای و دیسکی. لنت ترمز کاسه ای اولین نوع لنت ترمزی بود که برای وسایل نقلیه ایجاد شد. اجزای ترمز در یک کاسه قرار دارند که همراه با چرخ می چرخد. هنگامی که پدال ترمز فشار داده می شود، اجزایی به نام کفشک روی کاسه فشار می آورد تا حرکت چرخ را کند کند.

فروش لنت ترمز در محلات
لنت ترمز کاسه ای و دیسکی

نقطه ضعف اصلی این نوع لنتها این است که به سرعت گرم می شوند. هرچه لنتها داغ تر باشند، اصطکاک کمتری می توانند ایجاد کنند، که باعث کاهش سرعت عملکرد لنت ها می شود. لنتهای دیسکی جایگزینی مدرن برای لنتهای کاسته ای هستند. لنت ترمزهای دیسکی در هنگام گرم شدن منبسط و در هنگام سرد شدن منقبض می شوند. وقتی پای خود را روی پدال ترمز می گذارید، دیسک ها با روتورهای ترمز در تماس قرار میگیرند. این میزان فشار و اصطکاک روی روتورها باعث توقف حرکت چرخ ها می شود که در نهایت باعث توقف خودروی شما می شود.

لنت ترمز جلو یا عقب

از آنجایی که هر دون نوع لنتهای دیسک و کاسه ای دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود هستند، اکثر خودروهای مدرن از هر دو نوع این لنتها استفاده می کنند. معمولا از لنت های دیسکی در جلو و از لنت های کاسه ای برای چرخ های عقب استفاده میشود. اتومبیل‌های با کارایی بالا گاهی تماما دارای لنت‌های دیسکی برای ترمز بهترند و از لنتهای کمکی کاسه ای در شرایط ترمرگیری اضطراری استفاده میکنند. در اتومبیل‌های کلاسیک هم تماما لنت‌ های کاسه ای دیده میشود. نکته کلیدی این است که مطمئن شوید که می دانید لنت ترمز مناسبی برای جلو یا عقب ماشین خود می خرید زیرا ممکن است این لنت ها با هم متفاوت باشند.

نوع مواد مورد استفاده در لنت ها

لنت ترمز شما از مواد فلزی، نیمه فلزی یا سرامیکی ساخته شده است. لنت ترمز نیمه فلزی معمولاً حاوی 30 تا 60 درصد فلز است و اجزای آلی یا معدنی دیگری نیز به آن افزوده شده است. این نوع لنت ترمز در مواقعی که نیاز به ترمز شدید دارید به خوبی عمل می کند و در هر شرایط آب و هوایی کار می کند. این لنت ترمزها عمر طولانی نیز دارند. با این حال، روتورها را سریعتر فرسوده می کنند، پرسر و صداتر هستند و گرد و غبار بیشتری در هنگام ترمزگیری ایجاد می کنند.

لنت ترمزهای ارگانیک نسخه نرم تری از لنت های نیمه فلزی هستند. آنها حاوی فلزات کمتری هستند که به این معنی است که روی روتورهای شما زبری و سایش زیادی ایجاد نمیکنند. این همچنین به معنای صدای ترمز کمتر و گرد و غبار کمتر در هنگام ترمزگیری است. اما باید توجه کنید عمر این لنتها نسبت به لنتهای دیگر بسیار کمتر است.

لنت های سرامیکی نیز از ماده ای ساخته می شود که در کوره پخته می شود. لنت‌ های ترمز سرامیکی دارای ویژگی‌هایی برعکس لنت‌ های نیمه فلزی هستند، به این معنی که برای ترمزهای سنگین و شدید عملکرد خوبی ندارند و سریع‌تر فرسوده می‌شوند. مشابه لنت‌های ارگانیک، گرما را به خوبی مدیریت می‌کنند، گرد و غبار کمتری ایجاد می‌کنند و بی‌ سروصداتر هستند اما نسبت به سایر گزینه ها گران ترند.

کیفیت

لنت ترمز وسیله ای مرتبط با ایمنی شماست و این یعنی شما هرگز نمیخواهید کیفیت را قربانی هزینه و قیمت آن کنید. برای لنت ترمزهای باکیفیت که دوام بیشتری دارند و قدرت توقف بهتری دارند، مارک های معروفی را انتخاب کنید که ممکن است کمی قیمت بیشتری داشته باشند اما مطمئن خواهید بود که تضمین کننده امنیت شما در خودرویتان هستند. تیم فرالنت می‌تواند با تجربه طولانی و زیاد خود در حوزه ی فروش لنت‌های ترمز به شما کمک کند تا بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود انتخاب کنید.

کلام آخر

اگر در شهر محلات زندگی میکنید و قصد خرید لنت ترمزی با کیفیت از برندهای مختلف ایرانی و خارجی را دارید میتوانید با مراجعه به فروشگاه فرالنت و سفارش آنلاین، خرید خود را انجام دهید و یا میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارشات تلفنی با شماره تلفن 09181930093 تماس بگیرید. از آنجا که ما به عنوان پخش کننده ی لنت ترمز از برندهای متنوع در استان مرکزی فعالیت میکنیم به شما این اطمینان را میدهیم که میتوانید با خیالی آسوده سفارشات جزئی و عمده خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را دریافت کنید. تیم فرالنت در استان مرکزی با در نظر گرفتن تخفیفات و مزایای ویژه برای هم استانی های عزیز شرایط را به گونه ای که فراهم کرده که سفارشات شما در اولویت ارسال قرار گیرد پس اگر در شهر محلات زندگی میکنید و قصد خرید لنت ترمز دارید با فرالنت در ارتباط باشید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *