فروش لنت ترمز در خمین

لنت ترمز در خمین

برای خرید مناسب ترین لنت ترمز در خمین می توانید به فرالنت اعتماد کنید. لنت ترمز (Brake Pad) یکی از بخش های مهم و کلیدی سیستم ترمز خودرو می باشد که اگر این قطعه به خوبی کار نکند، سایر قسمت های سیستم ترمز ماشین مانند کالیپرها، روتورها و دیسک ترمز دچار مشکل می شوند و زودتر از موعد خراب می شوند. علاوه بر این، کم بودن کیفیت لنت و یا عملکرد نادرست آن منجر به تهدید ایمنی افراد می شود. بنابراین بسیار مهم است که تعویض لنت ترمز را به موقع انجام دهید و همچنین لنت ترمزی را خریداری کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد.

بهترین برند لنت ترمز

لنت ترمزهای موجود در بازار تنوع بسیار زیادی دارند و ساخت کشورهای مختلفی هستند و همچنین دارای جنس‌ و نوع ساخت متفاوتی می‌باشند.  در ادامه با معرفی چند برند معروف سعی می‌کنیم به شما کمک کنیم تا بتوانید بهترین مارک لنت ترمز برای خودروی تان را انتخاب کنید.

لنت ترمز الیگ

الیگ برند تولید کننده محصولات سرامیکی سیستم ترمز در دنیاست.  لنت ترمز و دیسک چرخ برند الیگ نامی آشنا برای متخصصان حوزه قطعات خودرو است که برای سالیان متمادی این تکنولوژی بهره برده‌اند.  لنت ترمز و دیسک چرخ سرامیکی الیگ با جدیدترین دانش روز دنیا که برخواسته از صنایع کشورهایی چون امریکا و ژاپن است تولید شده و توسط شرکت آفاق خودرو موتور در داخل ایران به هموطنان عزیز عرضه می‌گردد. لنت ترمز الیگ محصول کشور ژاپن یک لنت سرامیکی با ماندگاری بالا و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می‌باشد که در ایران توسط کت آفاق خودرو موتور تهیه و پخش می‌شود.

فروش لنت ترمز در خمین
لنت ترمز الیگ در خمین

اگر قصد خرید لنت ترمز سرامیکی را دارید، برند الیگ یکی از بهترین های بازار می باشد. الیگ برای تولید لنت ترمز های خود از متریالی با کیفیت بالا استفاده می کند که همین موضوع باعث شده لنت های ترمز عملکردی مناسب داشته باشند. لنت ترمز الیگ برای ترمزهای کاسه‌ای و دیسکی گزینه‌ای بسیار مناسب است چراکه کیفیت بالایی دارد. همچنین آلیگ در تولیدات خود توجه ویژه‌ای به محیط زیست داشته که به همین دلیل از آزبست در لنت ها و دیسک ها استفاده نکرده است.

لنت ترمز الیگ در خمین

لنت ترمز آفورتیس

لنت ترمز آفورتیس با هدف تولید کالاهایی با کیفیت بالا و همگام با استانداردهای بین المللی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ آغاز نمود.این مجموعه با ارائه ی ۲۵۰ مدل از انواع مختلف لنت ترمز خودروهای سواری و سنگین به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت خود را گسترش داده است و هم اکنون توانسته است بخش زیادی از بازار لنت ترمز را به خود اختصاص دهد. لنت ترمز آفورتیس با بهره گیری از فناوریهای روز دنیا سعی در ایجاد دانش فنی در مجموعه خود نموده تا بتواند محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی عرضه نماید. تیم فرالنت می‌تواند با تجربه طولانی و زیاد خود در حوزه ی فروش لنت‌های ترمز به شما کمک کند تا بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود انتخاب کنید. لنت های ترمز آفورتیس در هر سه نوع سرامیکی، نیمه فلز و کم فلز تولید میشود که میتواند هر نوع نیاز در بازار خودرو را برای هموطنان عزیز برآورده سازد. در این نوع لنت ترمز همانند لنت ترمز الیگ از آزبست که یک ماده سرطان زاست، استفاده نمیشود.

تیم فرالنت می‌تواند با تجربه طولانی و زیاد خود در حوزه ی فروش لنت‌های ترمز به شما کمک کند تا بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود انتخاب کنید. اگر ساکن شهر خمین هستید و تمایل دارید که بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود خریداری کنید می‌توانید هم اکنون با سفارش آنلاین در سایت ما و از قسمت فروشگاه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال کنیم.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *