فروش لنت ترمز در دلیجان

لنت ترمز دلیجان

زمانی که با ترمز گرفتن صدای خرخر به گوش برسد. این صدا را باید بسیار جدی گرفت و سریعا به آن واکنش نشان داد. لنت ترمز دارای یک قطعه فلزی است که هشدار تمام شدن لنت ترمز را می‌دهد. صدای خرخر زمان ترمز گرفتن از تماس قطعه فلزی با روتور است و در صورتی که لنت تعویض نشود روتور آسیب می‌بیند و هزینه بسیار سنگینی برای جبران آن باید پرداخت شود. اگر این ترمز‌ها زیاد از حد شود و لنت چک نگردد، دو قطعه در تماس با یکدیگر گرم شده و باعث ایجاد دود در هنگام ترمز گرفتن می‌شوند. لنت ترمز خودرو در خودرو‌های مختلف متفاوت است، اما با توجه به شرایطی که در بالا گفته شد مانند نحوه رانندگی و … در حالت عادی در ۳۵ تا ۴۰ هزار کیلومتر باید لنت خودرو بررسی شود. همچنین زمانی که لنت خودرو ۸۰ درصد مصرف شده باشد باید حتما اقدام به تعویض نمود. در صورتی که نیاز به تعویض لنت ترمزهای خودروی خود دارید و در شهر زیبای دلیجان زندگی میکنید، ما اینجاییم تا به شما در انتخاب یک لنت ترمز عالی و باکیفیت کمک کنیم.

لنت ترمز سرامیکی

تولید لنت های ترمز سرامیکی در حال افزایش است. این لنتها به دلیل توانایی آنها در عملکرد مناسب، دوام و جنبه های دیگری که برای رانندگان ارزش دارند، مطلوب هستند. ترکیب دقیق مواد استفاده شده در این لنت ها در برندهای مختلف، متفاوت است، اما نام آنها به دلیل استفاده از سرامیک کوره ای در این لنت ها گرفته شده است. یکی از ویژگی های جالب این لنتها این است که وقتی صدا ایجاد می کنند، عموماً در فرکانس هایی است که توسط گوش انسان قابل تشخیص نیست. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این لنتها گرانتر از سایر لنتها هستند، اما بسیاری این هزینه بیشتر را در ازای مزایای بیشتری که دریافت میکنند، منصفانه می دانند.

لنت ترمز سرامیکی

همانطور که گفتیم لنت ترمز سرامیکی صدای کمتر و همچنین گرد و غبار اندکی را موقع ترمز تولید می کند. این لنت ترمز بر خلاف لنت ترمز ارگانیک برای هر شرایط آب و هوایی مناسب است که اگر به طور معمول از ماشین خود استفاده می کنید این لنت مناسب شماست. علاوه بر این، لنت ترمز سرامیکی قدرت ترمز گیری خوب و طول عمر مناسبی دارد. فقط باید دقت کنید لنت ترمز سرامیکی برای شرایط شدید رانندگی مانند هوای بسیار سرد و یا شرایط مسابقه‌ای گزینه مناسبی نیست. اگر ساکن شهر دلیجان هستید و قصد تعویض لنت خودروی خود را دارید، میتوانید هم اکنون با سفارش از فرالنت لنت ترمز مناسب خودروی خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

آیا خودم می توانم لنت ترمزم را تعویض کنم؟

قطعا بله. تعویض لنت ترمز یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید در یک وسیله نقلیه انجام دهید و کاری است که بسیار از افراد میتوانند خودشان را این کار را انجام دهند. اما قبل از شروع کار، باید رویه خدمات وسیله نقلیه خود را مطالعه کنید تا تصمیم بگیرید به چه ابزاری نیاز دارید و آیا میتوانید از پس این کار بربیایید یا نه. در صورتی که احساس میکنید این کار شما نیست به سادگی میتوانید به اولن تعمیرگاه پیش روی خود مراجعه کرده و کار را به کاردان بسپارد.

آیا ممکن است لنت ترمز بشکند؟

در جواب باید گفت بله این احتمال وجود دارد. گاهی در اثر ترمز گیری شدید یا نامطلوب بودن جنس لنت ترمز این اتفاق می افتد. گرمای بیش از حد تولیدی در سیستم ترمز و یا ضربه‌های فیزیکی، گاهی شکستن بخشی از لنت را به همراه دارند. اگر نشانه‌های زیر را دیدید، لنت‌ها را چک کنید: پدال ترمز کورس بیشتری را می‌پیماید و به کف اتاق نزدیک می‌شود. ممکن است صداهای غیر طبیعی از سمت ترمز به گوش برسد (‌شل شدن پرچ‌ها نیز دلیل بر تولید صداست). عملکرد ترمزی که از نظر فیزیکی آسیب دیده به دلیل کاهش سطح اصطکاک افت شدیدی پیدا کرده و سبب انحراف خودرو از خط مستقیم در زمان ترمزگیری می‌شود. اگر در اثر ضربه، لنت تغییر شکل داده باشد، احتمال آنکه دائم ‌روی کاسه و دیسک قفل شود و حرکت چرخ را با اختلال همراه کند وجود دارد. وقتی لنت از شکل طبیعی خود خارج شود، گاهی پیش می‌آید که به دلیل فشار بسیار زیاد روی لنت، ایراد در ساخت و یا ضربان فیزیکی، لنت حالت استاندارد خود را از دست داده و گاه دچار زائده‌هایی شود.

فروش لنت ترمز در دلیجان

در نهایت همیشه دقت داشته باشید که ایرادات لنت نشانه‌های مشترک زیادی دارند ازجمله: در زمان ترمزگیری، صدای جیغ یا ضربه به گوش می‌رسد، روی دیسک ترمز خط می‌افتد، ولی به طور کلی میتوان گفت که در تمام شرایط رانندگی، از جانب لنت معیوب صدا بلند می‌شود.

استانداردهای یک لنت ترمز با کیفیت

هر متریال و مواد جدیدی که وارد دنیای لنت و به طور کلی ابزار آلات مرتبط با خودروها می شود باید از لحاظ فیزیکی و مکانیکی آزمایشاتی را گذرانده و ویژگی‌های فیزیکی آن تبیین گردد تا مشخص شود که آمی‌تواند دنیای خودرو سازی را متحول کند یا خیر و یا اصلا جایی در این دنیای پرهیاهو دارد. چرا که تمامی ابزارآلات مرتبط با خودروها با جان افراد سروکار دارند و برای حفظ حداقل ایمنی باید استانداردهای لازم را برآورده کنند.
در حین ترمز، تماس بین دیسک و لنت تقریبا ۸۰ درصد است که مطابق استانداردهای ECE R90 تمامی لنت‌های بکار رفته در قاره‌ی اروپا می‌بایست این استاندارد را رعایت کنند. لنت‌هایی که این استاندارد را دارند، حرف E روی لبه‌ی لنت حک کرده‌اند که به همراه یک کد نشان می‌دهد کدام مقام یا آزمایشگاه آن را تایید نموده است. برای مثال: “UK- E11” که کشور سازنده‌ی آن بریتانیا می‌باشد.
بطور کلی این کدها نشان دهنده‌ی شناسه‌ی تولیدکننده، نوع لنت و علامت آلفا که نشان‌دهنده‌ی ویژگی های سایشی لنت‌ها هستند. اهمیت این کدها آنجاست که نشان می‌دهد کارخانه‌ی سازنده‌ی لنت، از چه نوع موادی استفاده کرده و آیا استانداردهای حفظ محیط زیست را اخد کرده یا نه. قابل ذکر است که تمام محصولات ما در فرالنت دارای کدهای تاییدیه جهانی میباشند و میتوانید با خیال راحت به آنها و امنیتی که برای شما به همراه دارند اعتماد کنید.

گاهی یک متر طول خط ترمز کوتاهتر، فاصله بین مرگ و زندگی شما است. پس با انتخاب پارس لنت و ترمزگیری سریع و فوق العاده محصولات این کشور، احتمال وقوع حوادث را برای خود و سرنشینانتان به حداقل برسانید. تیم فرالنت می‌تواند با تجربه طولانی و زیاد خود در حوزه ی فروش لنت‌های ترمز به شما کمک کند تا بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود انتخاب کنید. اگر ساکن شهر دلیجان هستید و تمایل دارید که بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود خریداری کنید می‌توانید هم اکنون با سفارش آنلاین در سایت ما و از قسمت فروشگاه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال کنیم.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *